Wednesday, September 7, 2011

My Sharing

Hi beloved,
2 bulan lagi genaplah 1 tahun perpindahan saya ke Kota Kinabalu. Bermacam-macam perkara yang telah berlaku dalam tempoh ini saya berada di KK. Ada yang pahit dan ada yang manis. Tapi agak bosan juga kerana saya asyik terperap dalam Perpustakaan. Duduk depan komputer, mengkoordinasi penilaian tahap penguasaan Bahasa Inggeris, Controller Library generated by Sistem Ilmu Web OPAC dan banyak lagi. Saya hanya berkerja seorang sahaja (individual), agak bosan juga kerana sebelum ini saya berkerja dalam konsep Team Work.
          Saya merindui semula, kehidupan saya yang agak messy, Outstation dan terlibat dengan pelbagai aktiviti sepanjang tahun. Tapi ini merupakan cabaran bagi saya. Saya berharap agar saya menjadi lebih Tabah, Sabar dan Dedikasi. Saya berharap juga agar saya menjadi seorang yang matang dan penyayang.
          Saya sentiasa memotivasikan diri saya agar sentiasa optimis dan terus maju ke hadapan. I always remind myself to share with God everything. I always praying for the God guide.
         Terima kasih kepada sesiapa yang bersabar dengan saya.. Maaf saya pohon atas kesalahan yang saya telah lakukan... Semoga kita berjumpa lagi.
                                                          
...Salam sejahtera....

4 comments:

  1. Donny, selamat hari raya .. :)

    ReplyDelete
  2. Tq..Selamat hari raya juga...mana kuehnya..xhantar pun..

    ReplyDelete
  3. hehehhe ..tahun ni tak buat kuih rayala ..semua beli ..hehehe

    ReplyDelete
  4. yeke...xpe yg ptg awk happy n bahagia gitu..

    ReplyDelete