Wednesday, June 22, 2011

cerita minggu ini...

Hi Sahabat.. bertemu kembali dalam lembaran ini.

Setelah hampir 7 bulan berada di Kota Kinabalu, saya semakin selesa disini. Apatah lagi ini adalah negeri kelahiran saya. Walaubagaimana pun saya rindu dengan rakan-rakan saya di Tanah Melayu. Selama 8 tahun saya berada di sana.

Minggu ini xde banyak yang saya lakukan, saya membuat persiapan untuk audit dan setiap petang saya menghabiskan 10 laps larian di Trek 400M dalam usaha saya untuk menurunkan berat badan saya.. Nampaknya saya akan kembali pada situasi saya pada tahun 2008 di Ipoh dulu. Yang mana, saya berlari pada awal 5.30 pagi dan 5.30 ptg setiap hari. Tapi usaha yang saya buat membuahkan hasil apabila saya berjaya menurunkan berat badan dan mengekalkan betuk badan saya yang ideal. Selain daripada itu juga saya mampu berlari 10KM bawah 40minit dan mampu menamatkan larian half marathon bawah 2 jam.

Saya akan berusaha untuk mengekalkan stamina dan fizikal saya sehingga yang saya mampu. Semoga saya berjaya…

No comments:

Post a Comment